poniedziałek, 10 lutego 2014

Zamówienia ~ Sungmi





Skończyłam ostatnią kolejkę więc otwieram nową. Trochę dłużej zajmie mi zrealizowanie zamówień ale to ze względu że znowu zaczęła się szkoła :<

Dalej działamy na tych zasadach:
Przyjmę pierwsze 5 zamówień.
Jedna osoba może zamówić 1 scenariusz.

Możecie opcjonalnie napisać jaki chcecie scenariusz, czy smutny czy wesoły, happy end czy też nie.

PROŚBA:
Nie zamawiajcie ciągle tych samych biasów bo to się robi monotonne, wprowadźmy nieco więcej zróżnicowania! :3

No i jeszcze w między czasie miałam wenę więc czasem mogą pojawić się scenariusze po za zamówieniami.

Tak więc można zamawiać :3
PAMIĘTAJCIE O PIERWSZYCH 5 ZAMÓWIENIACH 

!LISTA ZAMKNIĘTA!

Zamówienia:
~ Zelo
~ Kris
Junhyung
Gigwang
Kevin
~ B:eta *
~ Sungjae *


*W związku z tym że jest ponad 5 zamówień i nie powinnam w sumie ich przyjmować ale... Na blogu nie było jeszcze scenariusza z B:etą, a scenariusz z Sungjae był bardzo dawno przyjmę je jeszcze :3
Jednak scenariusz z L.Joe nie zostanie przyjęty ponieważ było ich już dwa na blogu i to całkiem niedawno :3 Wpiszę go w następną kolejkę :)
~ Sungmi

11 komentarzy:

  1. Ja poproszę wesoły scenariusz z Zelo ^3^ Napisz, o czym chcesz, dziękuję
    HWAITING! ^3^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm poprosze scenariusz z Krisem. Jeżeli mogę prosić to szczęśliwy ^^ dziekuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała prosić o Yong Junhyung'a z B2ST :3 jakieś takie szczęśliwe romansidło :3 z góry dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę scenariusz z Gigwang'iem ♥ Z góry dzięki ! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym prosiła o scenariusz z Kevinem z U-Kiss, oczywiście ze szczęśliwym zakończeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie się już nie wcisnę w kolejkę, ale mam oryginalne zamówienie, więc kto wie! Poprosiłabym scenariusz z B:etą z AlphaBAT. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie już się nie załapie :( Ja bym poprosiła scenariusz z Sungjae z BTOB. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łaaa! Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak mogłam się tak spóźnić T_T

    OdpowiedzUsuń