środa, 19 czerwca 2013

Kyuhyun ~ Inna gra.




***

- Dzisiaj nie mam czasu - oznajmił Kyuhyun.
Patrzyłaś na niego i już wiedziałaś że czasu ma sporo.  Ktoś inny by się nabrał ale nie ty.
- Co takiego ważnego jest w Starcraft'cie ?
Kyuhyun otworzył szerzej oczy po czym skrzyżował ręce  przed sobą.
- Skąd wiesz że to Starcraft ?
- Nie ważne skąd wiem, ty mi powiedz co tam takiego  ciekawego jest?
- Wszystko.
- Kyuhyun...
Nie kończyłaś bo jego wzrok był zbyt przerażający.  Westchnęłaś i przestąpiłaś z nogi na nogę.
- Też chce w to zagrać - powiedziałaś zakładając ręce na  biodra.
- Ty chcesz ze mną grać w Starcraft?
Po tych słowach roześmiał się tak że przechodzący obok  was ludzie przyglądali się ze zdziwieniem.
- Nie śmiej się tylko mi pokaż tą grę !- chciałaś się jakoś  bardziej oburzyć ale to było ryzykowne w jego  towarzystwie.
- Przecież wiadomo że nie umiesz w to grać !
- Skąd wiesz?! Może boisz się przegranej...?
Twój uśmieszek na twarzy spowodował to że spoważniał.  Kaszlnął cicho.
- To chodź. Zobaczymy - oznajmił.
Poszliście do domu Kyuhyuna. Kiedy weszliście do  środka okazało się że jest sam. Od razu zabrał cię na górę  i przed wejściem do pokoju zostawił na korytarzu. Sam  tam wszedł i za jakieś 5 minut wyszedł. Poszedł po coś do  picia mówiąc że możesz już wejść.
 Musiałaś przyznać ale pokój a całkiem ładny. Przeszłaś  się dookoła. Co przyciągnęło twoją uwagę i wywołało  śmiech? Sterta ubrań i wszystkiego schowana między  szafą i ścianą.
Za chwilę przyszedł i napojem i szklankami. Włączył  komputer i zaprosił cię na krzesło obok siebie.
Najpierw wytłumaczył ci wszystko...Tak że nic nie  zrozumiałaś. Zaczął się denerwować że nie rozumiesz co  to znaczy 'melee'. Albo raczej nie możesz zapamiętać  wszystkiego na raz. Koniec końców włączył ci rozgrywkę  . Siedział obok i przyglądał się.
- No dalej, graj - powiedział.
- To mi powiedz co mam robić !
Westchnął i znowu zmusił się do tłumaczenia. Kazałaś  mu zacząć od praktyki nie od teorii.
Minęło trochę czasu a ty już grałaś. Tak ci się zdawało że  nawet dobrze.
- Zabij go tam ! - krzyczał - Uważaj !
Złapał myszkę na której trzymałaś dłoń a drugą ręką  przyciskać jakieś klawisze.
Kiedy w grze ogłoszono że zabiliście jednego gracza  odetchnął z ulgą i zabrał ręce. Odwrócił w twoją stronę i  zmarszczył brwi.
- Na co czekasz ,graj - powiedział.
- T-tak, już - nieco speszona odwróciłaś się w stronę  monitora i kontynuowałaś grę.
Kyuhyun przymknął powieki podejrzliwie.
- Co to za rumieńce?
Wzdrygnęłaś się i skarciłaś go spojrzeniem.
- O co ci chodzi...Na prawdę...
- Uważaj ! - krzyknął i znowu kliknął coś na klawiaturze.
Tym razem nie zabrał rąk tylko z uwagą ci się przyglądał.  A ty jemu.
Niespodziewanie zaczynał się zbliżać do twoich ust.  Jedyne co mogłaś zrobić to zamknąć oczy. Kiedy poczułaś  jak Kyuhyun całuje cię delikatnie zastanawiałaś się jak  udało ci się odciągnąć go od gry.
Wtedy z głośników poleciał komunikat o tym że ktoś  zabił was w rozgrywce. Kyuhyun oderwał się .
- Cooo ?! - zbulwersował się - To mi zniszczy rangę !
Spojrzał złowrogo na ciebie i to już zaczynało się robić  coraz straszniejsze.
- Wybacz to moja wina - powiedziałaś zabierając ręce do  siebie.
Za chwile jednak uśmiechnął się. Szok. Niespodziewanie  znowu cię pocałował.
- Potem się tym zajmę - odparł cicho patrząc ci głęboko w oczy- Teraz zagramy w coś innego...


~ Ciasteczko

Z tego co pamiętam to ktoś kiedyś zamawiał scenariusz z Evil Maknae ale nie podpisał się. Mam nadzieję jednak że podoba się ^o^

11 komentarzy:

  1. Jakkolwiek dziwnie to zabrzmi to...
    ROBICIE MI DOBRZE
    Najpierw Rybeczka teraz Kyu i jest tak, że omo *.* Nic tylko wybudować Wam ołtarzyk i czcić<3
    Urocze słodkie i takie kfhfggfdgdrgrtgb. Nic tylko chcieć jeszcze i jeszcze i jeszcze.

    To może jeszcze więcej szczęścia i coś z Zhou Mi? I ciul, że jest on zarezerwowany dla Kyu, bo QMi jest wszędzie, to jednak Mi to Mi - długie nogi megawatowy uśmiech<3

    Pandicornio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha xD Z Zhou Mi zawsze coś się napisze ^o^

      Usuń
    2. Śmiej się śmiej, ale zapaloną yaoistkę trudno jest zadowolić czymś co nie jest yaoi (a zmusić do pisania komentarzy jeszcze trudniej xD)
      tak więc hwaiting!

      Pandicornio

      Usuń
  2. Taa... Ja wiem, ze się powtarzam ale... koniec powala ♥ ^^

    "Teraz zagramy w coś innego..." :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ''Teraz zagramy w coś innego...''
    Pewnie miał na myśli scrabble! XDDDDDDDDDD
    Wszystkie scenariusze są boskie i czekam na kolejne. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. fikumikuxd - scrabble, dobre xD
    Boski scenariusz ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham, kocham, KOCHAM !!!! Boskie to było ! Aż brak mi słów xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdanie genialne xD Hwaiting

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,Teraz zagramy w coś innego,,.......SŁONECZKO?!?!?!!??!

    Lofciam twoje scenariusze, zapraszam do siebie :D
    http://danger-love-overdose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń