środa, 19 czerwca 2013

Sungkyu ~ Bądź...

 Taki krótki scenariusz który napisałam dla LinYong ^^ 





 Silne ramiona chłopaka pchnęły cię do tyłu ty samym przyduszając ac do ściany. Oparł się ręką zaraz obok twojej twarzy i przysunął bliżej spoglądając ci w oczy.
- Hej...Dlaczego nie wierzysz w to co czuje? - spytał niskim głosem.
- Sungkyu...Dlaczego mi to mówisz ?
- Bo nie czujesz tego...!
Sungkyu wziął twoją dłoń i położył u siebie na klatce piersiowej. Nie kłamał. Jego serce bilo jak oszalałe. Zabrałaś szybko ręce do siebie.
- Sungkyu...
Co mogłaś powiedzieć? Przeszedł cię dreszcz.
 Deszcz odbijał się od jego skórzanego płaszcza. wcześniej idealnie ułożone włosy ,teraz przemoczone.
Czułaś jak do oczu zbierają ci się łzy. Nie myślałaś o tym że jesteście cali przemoczeni, że jest zimno i że wszyscy tylko na was patrzą spod ciemnych parasolek.
Sungkyu przyciągnął cię do siebie i przytulił mocno. Odruchowo położyłaś dłonie na jego plecach.
- Wierzysz mi ? - spytał szeptem.
 Nic nie mówiłaś ,mocniej wtuliłaś się w niego. Poczułaś takie ciepło, jak nigdy wcześniej. Deszcz padał już coraz mniej.
Odsunęłaś się od Sungkyu i uśmiechnęłaś. Krople deszczu mieszały się ze łzami.
- Widzisz ? - spytałaś rozkładając ręce - Przestało padać?
- Myślę że nadal pada...W środku.
Sungkyu delikatnie ujął cię za policzki i palcami wytarł twoje łzy. Nie mogłaś patrzeć mu w oczy. Tak się o ciebie troszczył. Tak bardzo...
- Wierzysz ? -spytał ponownie.
- Powinnam ?
- Jeśli mnie kochasz...To uwierz. Nie płacz przy mnie, nie bądź smutna przy mnie...Przeze mnie. Bądź moją tajemnicą której nikomu nie zechcę wyjawić...Bądź aniołem a ja nie pozwolę aby ktoś obciął ci skrzydła...Bądź wszystkim a ja wszystkiego nie stracę a wtedy ja będę twoim...Na zawsze. Nawet jeśli teraz mnie odrzucisz.
Za każdym słowem Sungkyu wycierał coraz więcej twoich łez. Łez szczęścia. Jedyne co mogłaś to znowu się do niego przytulić.
- Nigdy cię nie odrzucę...Kocham cię ,Sungkyu - powiedziałaś głośno ,łamiącym się głosem.
Sungkyu odsunął się i ujął cię za podbródek. Zbliżył do siebie wasze usta aby złączyć je w spragnionym pocałunku. Wszystko to czego chciałaś znajdowało się tak blisko.


 Chcę być twoim aniołem,Sungkyu. Muszę zatrzymać cię swoimi skrzydłami...
~ Ciasteczko
Dodam jeszcze że wszystkie scenariusze na zamówienia są w trakcie 'przemyśleń' xD Zastanawiam się ciągle co mogłabym w nich napisać aby były odpowiednie dla was ^o^

9 komentarzy:

  1. O Boże to jest cudowne .
    Napiszesz dla mnie scenariusz z Layem , Luhanem

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny scenariusz napiszesz dla mnie z Kuyhyun Donghae i Eunhyuk

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski scenariusz ! Kocham tego bloga ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne *_* naskrobałabyś cuś z Kim Jonghyunem dla skromnej duszyczki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, nie mam słów. Nie no serio. To było świetne, choć to mało powiedziane. I mam tylko jedno ale... to jest za krótkie D:
    Zresztą jak wszystkie scenariusze, ale chyba tak to jest, że kiedy coś jest dobrze napisane, to chciałoby się tego jak najwięcej.
    I nawet jak nie lubię dziadka Gyu to tu jest taki mrrru~

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak można nie lubić dziadka Gyu aish cińcia to mój wspólnik w zbrodni *o* uwielbiam te scenariusze, zwłaszcza te z Gyu, chciałabym więcej takich... różnych, śmiesznych, smutnych, wzruszających, tragicznych... ehh *o*

    OdpowiedzUsuń