piątek, 21 czerwca 2013

Luhan ~ Baby don't...

 Scenariusz dla Kyung Mi Cheong <3





 To był mój pierwszy występ w duecie z kimś spoza EXO.Tak się cieszyłem że w końcu zaśpiewamy razem  na scenie. To był też twój pierwszy występ przed tak  dużą publicznością. Martwiłem się że że nam się nie  udać.

Wszystko nam się uda, przecież pracowaliśmy nad  tym...

 Powtarzałaś mi to codziennie. I co z tego ?Teraz nie  było cię tutaj, a trud poszedł na marne. Jak mogłem  być taki głupi i zgodzić się na ten występ z tobą.  Ufałem ci a ty nie przyszłaś.
 Pokaz miał się zacząć lada moment. Jeszcze w  ostatniej chwili zamiast wycofać tą piosenkę  ,menadżer zarządził że tak jak zawsze zaśpiewa ze  mną Chen.
 Cholera chciałem żebyś ty stała obok.

 Wyszedłem na scenę sam. Chen miał przyjść dopiero  kiedy zaczynaliśmy refren. I tak czułem się fatalnie,  tyle prób na marne. Zmarnowałem czas na ciebie...Taka  była prawda. Jeszcze ten tekst piosenki...Całkowicie  mnie dobijał.
 Śpiewając pierwszą zwrotkę byłem spokojny. Zaraz  wszystko się skończy. Wreszcie refren, żebym nie stał  tak sam.

Baby don’t cry, tonight
Dang hei ye...


 To nie był Chen. Przestałem myśleć racjonalnie i  odwróciłem się w stronę wejścia na scenę zza kulis.  To byłaś ty.
 Ubrana w piękną białą sukienkę. Miałem wrażenie  jakby twoje włosy były rozwiane przez wiatr.
 Nie śpiewałem pierwszego refrenu. Patrzyłem na  ciebie jak osłupiały.
 Myślałem że nie przyjdziesz...A to było głupie  spóźnienie? Tylko dlatego dopuściłem się takich  myśli jak strata czasu na ciebie?
 Wcale go nie straciłem. Zrozumiałem że oboje  popełniliśmy błąd.

Baby don’t cry, tonight
Dang hei ye zai ci liang qi lai
Baby don’t cry, tonight
Jiu dang zuo mei fa sheng guo yi yang...


 Ani razu nie spojrzałaś na mnie kiedy śpiewaliśmy.  Miałaś rację, wiem że było ci przykro. Kiedy  schodziliśmy ze sceny a ty szłaś przede mną poczułem  jak delikatnie łapiesz mnie za dłoń.
 Ekipa gratulowała nam występu lecz minęliśmy ich.  Stylistki szybko przebrały mnie w ubrania gotowe do  piosenki "3.6.5". Na szczęście był jeszcze jeden  występ zanim wszyscy mieli wejść na scenę.
 Poszedłem do twojej garderoby i zapukałem.  Otworzyłaś mi a ja niepewnie wszedłem do środka.  Nie umiałaś na mnie spojrzeć. Chciałem przerwać tą  chwilę ciszy.
- Przepraszam.
- Słuchaj.
Mówienie na raz nic nie da. Dałem ci pierwszeństwo.
- Przepraszam że nie zdążyłam. Bałam się że  wszystko ci zepsuje...Dlatego wolałam żeby ktoś  mnie zastąpił.
- Ty się bałaś ? -zabrałem palcem włosy z twojej  twarzy - Ty mi powtarzałaś że pracowaliśmy na  to...To dzięki tobie ja się nie wycofałem. Co innego  śpiewać z przyjacielem a co innego z...Kimś kogo się  bardzo lubi.
 Popatrzyłaś i prosto w oczy. Uśmiechnąłem się i  objąłem cię ramieniem prowadząc do wyjścia.
- Najważniejsze jest to że nam się udało - oznajmiłem  szczęśliwy - Teraz musisz za mnie trzymać  kciuki...Ale przedtem chodźmy zobaczyć jak radzą  sobie chłopaki.
 Odwróciłem głowę w twoją stronę i mocniej się  przytuliłem całując w policzek. Złapałaś mnie za rękę  i zaśmiałaś się. Widziałem jak twoje policzki  czerwienią się...Moje na pewno były takie same. Nie  sposób się powstrzymać kiedy ktoś ważny dla nas  jest obok, odwzajemnia nasze uczucia. Ale na  prawdę cieszyłem się że nie mam już powodów aby  się na ciebie złościć _______ .



~ Ciasteczko

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW jest cudowny
    Napisała byś ścenariusz z Minho ,Taeminem , Donghae , Kyuhyunem i Layem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio dodałyśmy scenariusz z Donghae ,Kyuhyunem i Taeminem więc na razie nie będziemy z nimi pisać ,bo jest jeszcze wiele zamówień na inne scenariusze których nie było. Aczkolwiek z Minho i Layem pojawi się niedługo ^^

      Usuń
  3. Świetny ^^ , mogła bym prosić o scenariusz z Sungjae (BTOB) ?
    ~~Rina

    OdpowiedzUsuń
  4. Koleiny świetny scenariusz!!!!
    Mogła bym poprosić o Minwoo (z Boyfriend)??? Dla Yasu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Yaay *-* Jaki fajny... I jeszcze słodki Lulu *-* Cud, miód i orzeszki :3 Mogłabym prosić o scenariusz z L.Joe (Teen Top), HongKi (FT Island), N (Vixx) i Rasa (LC9)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny, dziękuję <3 Uroczo ^__^

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie, no takie czarujące i tak ciepło się robi przy czytaniu tego. I jak zwykle mam niedosyt na wasze opowiadania. Bo za mało bo za krótkie. Choć temu opowiadaniu z długości nic nie brakuje ;3
    Nie pozostaje nic innego jak czekać na kolejne~

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałyśmy cię do The Versatile Blogger Award :)
    Więcej możesz dowiedzieć się tutaj Zapraszamy ♥ --> http://kpopowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń